Killen som behandlar sin tjej som en prinsessa är beviset på att han själv har blivit uppfostrad av en drottning ♥

Helluuu , ä.n.t.l.i.g.e.n klar med att ladda ner låtar till min morbrors ipod. Tog fan hur jävla lång tid som helst, puuuh. Aja just nu sitter jag och lyssnar på mussiic. Brorsan sitter här brevid mig och är cp , men visst.. Har ätit taco paj typ och sen efterätt , massa godis chips popcorn glass, ja allt onyttigt som finns typ? :o Haha .. Har inte gjort nått speciellt , bara varit lite med lill kusinen och suttit vid datan. Askul dag .. Hm , eller inte. Imorgon ska jag träffa Linnea och säkert några fler , antar att jag sover hos Linnea som vanligt oxå. Nu ska jag va social mot släkten , bloggar imorgon! HEIDO' / Elina

Bild från Turkiet 2011, jag är den biffiga som sitter längst bak dåra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0