Ingen har sagt att riktig kärlek är lätt

Kom hem för typ ngn timme sen. Elina skulle ha sovit här men neeeei :( Aja
vi ska sola imorgon bitti ändå så :) Imorse gick jag upp 8 och åkte iväg
för att väcka en person. Haha.. Men sen åkte jag elina linnea och lilly
till grönan. Glömde tuggummit i munnen.. Så ja. Åkte hem ganska tidigt med
elina. Älskling stod utanför mig när vi kom hem :D:D Älskaa. Vi kolla
film och som vanligt så stod jag i köket och lagade mat åt Elina.. Sen drog
Älskling hem och då drog jag och elina till grimsta mötte Pierre och Jonte
vid grimsta skolan. Dom skjusade ner oss till Ica, väntade på Elias. Sen
åkte vi och fyllde på bensin. Sen skulle dom till grimsta så då hämtade
Vigge, Adde, Evelina & Atte oss & så åkte vi till bippen. Var där ett tag
Längesen man träffade evelina! Men runt 10-halv10 så gick vi till grimsta
och mötte snurre och gurra, sköna grabbar. Sen kom robin och simme.
Var med dom ett tag sen tog jag Elina och Snurre bussen hem, skype med
Pierre nuu. Heido / Filippa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0