‎"Everything is okay in the end, if it's not ok, then it's not the end"

TJA ISKALL BRUD HÄR!! Kom precis in, och sitter typ och hackar tänder. Svinkallt ute ju :o Eller aa .. Iaf när man har shorts och kortärmad på sig .. Linnea tog nyss bussen hem ifrån mig. Filippa kom ju aldrig till mig idag , vettefan vad hon höll på med men aja , så Linnea kom istället. Vi åt och bara tog det lugnt , sen cyklade jag och hon till Elin F för jag skulle ge henne hennes tröja och hon min. Sen cyklade vi vidare till hemköp och köpte lite godis , hehe. Träffade på Simon där oxå , as längesen man såg honom! Imorgon ska jag nog träffa Filippa & Linnea och kanske Asya o säkert några fler , ingen aning faktiskt. Sitter och kollar på massa kläder som jag tror jag ska beställa hem , vill haaa !
Amen nu ska jag kolla på någon film , hejdåå / Elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0