Du va hela min värld.

HELUUU , kom nyss in. Filippa och jag fixade oss sen åkte vi till centrum för att byta buss. Träffade på Linnea & Asya där och det va kul för det va längesen man träffade dom. Sen tog vi bussen runt så hoppade Snurre på bussen vid bippen sen åkte vi till smedby hem till Filippas mamma. Lämnade hennes saker sen drog vi ut. Dennis kom efter ett litet tag sen gick vi till gunnes gård och gick in till fåren , eller aa först jag och Filippa bara men vi blev rädda för det va kossor där haha , så Dennis och Snurre gick in och klappa på fåren och kossorna, såg ut som jävla bönder haha.
Sen efter ett tag drog snurre till BK för att köpa pommes och glass men han kom aldrig tillbaks , så det va bara vi andra kvar. Vi gjorde inget speciellt, bara chillaxaaade. Sen drog han hem och Filippa och jag väntade på min pappa som skulle hämta mig. Såååå nu är jag hemma och imorgon ska Filippa och jag nog vara med Linnea & Asya :D
Orkar inte skriva mer nu , såå HEIDO' / Elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0