Din käft är som 7eleven, öppet 24/7 och har allt att erbjuda.

Hm .. Ganska längesen man skrev här vaa? Ouuups. Heh .. Men har haft fullt upp den senaste veckan , åkt massa moppe och haft skitkul med mina älskade vänner. Har bla varit hemma hos atte med evve och dom en hel del , sen varit vid Norrviken och grillat och sånt mys. Dom flesta dagarna har jag sovit hos Linnea som vanligt dåra, och har hunnit träffa massor med folk. Igår var jag först med Linnea och vi träffade Niklas & albin osv sen åkte vi till Grimsta för att möta Melisa och Malin. Senare kom Asya och Rebeca eftersom jag och Malin skulle snacka med Asya. Efter det kom Marcus & Theo och va med oss ett tag sen skulle jag och Linnea hem och äta. Så då gjorde vi det sen åkte vi tillbaks till alla andra , träffade Putte o dom sen va vi nere vid bippen. Melisa och Linnea drog hem efter ett litet tag så då var det bara jag & Malin kvar. Två tjejer och typ tjugo killar , niiice ! Eller .. ?
Haha, senare mot kvällen åkte jag hem och nu är jag hos mormor och morfar. Åker iaf hem imorgon så det är skönt. Ska bi bättre på att blogga nu iaf.
hehehe , heido ! / Elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0